De'Longhi Espresso Coffee Maker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi Espresso Coffee Maker op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

rikstar 13-09-2013

Ze staat hier al een jaar of 3 naar volle tevredenheid. wij gebruiken haar dagelijks voor gemiddeld vier koppen koffie. Wij malen zelf onze koffie en zelfs met zeer fijn gemalen koffie geen problemen. Ontkalken komt er niet zo vaak van en ja er hangt af en toe een druppeltje water aan het stoompijpje maar dat vergeef ik haar. Gewoon een fijn apparaatje zeker gezien de aanschafprijs. Enige minpuntjes die wij ervaren zijn dat espressokopjes nog wel eens aan de wandel willen gaan als het compressortje moet werken en dat je je koffieservies aan moet passen op de geringe hoogte tussen piston en lekbak.

David15 23-02-2013

Ik gebruik dit apparaat nu al meer dan 3 jaar en zet er ongeveer 4 koppen koffie mee per dag. Ik gebruik hiervoor gemalen espresso koffie en ontkalken doe ik 2 a 3 keer per jaar. Ik ben erg tevreden over dit apparaat: de koffie is goed heet er zit een mooie crème laag op de koffie. Nadeel van het apparaat is dat het wel een beetje klooien met de koffie prut. Opschuimen van melk met het stoompijpje werkt, maar vereist wel enige handigheid. Voor deze prijs en kwaliteit/duurzaamheid is dit echt een goed apparaat!

johnjanos 21-01-2013

Heb dit apparaatje mogen omruilen omdat mijn krups xp5240 na amper een jaar spontaan begon te eroderen ... Mocht die krups robuuster zijn en dit een onoogelijk apparaatje waar alleen kabouterkopjes onder geplaats kunnen worden. Het eindresultaat is excellent en daar gaat het om...

Nicolet74 09-12-2009

Ik heb dit apparaat nu ongeveer 1 jaar en ben er nog steeds treveden over.
Geen klachten van waterlekkage of andere ongemakken.
Voor de prijs vind ik dit een erg goed espresso apparaat, ook omdat je hier de ese servings kunt gebruiken. (niet te verwarren met senseo pads ed, die passen er niet op!) Ik gebruik zelf de servings van Illy, en dat bevalt me uitstekend, geen rommel van koffieprut na het zetten van een kopje espresso.
Het enige nadeel vind ik het stoompijpje, die zit net wat ongelukkig geplaatst, te dicht op het apparaat, waardoor je met moeite er een kannetje onder kan zetten.
Maar in het algemeen zeker geen verkeerd apparaat!

marga haleber 21-02-2008

ik heb dit apparaat aangeschaft omdat ik hiervoor vele veel duurdere apparaten heb gehad,Zeker 20 jaar maak ik al gebruik van espresso apparaten van heel duur tot goedkoop .Ze gaan gemiddeld allemaal een a twee jaar mee Ik ontkalk ze regelmatig ,maar toch .Dit apparaat heb ik nu een jaar in gebruik en begint nu vreselijk te lekken dit is echt een euvel van dit apparaat het is al mijn derde van dit merk welke dit euvel heeft .Repareren is geen optie je bent je apparaat maanden kwijt en komt vaak met de zelfde klacht terug Maar de koffie smaakt geweldig en schuimt enorm goed op.Dus kopen we maar weer een zelfde.En hopen dat de aardlekschakelaar het dit keer houd.

shammi 29-05-2007

Een heel prettig apparaat, waar je heerlijke koffie mee kunt zetten. De koffie is ook lekker heet. Alleen jammer dat er alleen maar lage kopjes onder kunnen staan. Een seseo kopje past er echt niet onder.